تو منو نمی خوای؟؟
نوشته شده توسط : احمد تیمناک

مگه منو نمی خوای
 که پیشم نمیای
 شده است از دوریت چشام مثل سیلاب
 نگاه بکن دارم میشم از دوری تو بیتاب
 خسته شدم از بس منتظرت موندم
 نیومدی اما بی خبرت موندم
 آخه این حق منه مگه بی تو بمونم
 شده ام دلشکسته نمی خوام اینجور بمیرم
 تو که بی وفانبودی
 تو زندگیت از بی من نبودی
 همه چیزت مال من بود
 عشق نابت مال من بود
 چرا پس تنهام گذاشتی خودتو بی من گذاشتی
 مگه تقصیر من بود
 که سزای من همین بود
بیا ای دریای من ببخش این ساحلت رو
 که دگر ساحلی نیست وقتی دریا نباشد
 حرف آخر همین است
 بی تو دگر منی نیست
 





:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 180
|
تعداد امتیازدهندگان : 56
|
مجموع امتیاز : 56
تاریخ انتشار : 8 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: